sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

Complainte pour une fosse oubliée.

 Complainte pour une fosse oubliée.

J’n’ira point fêter l’Unesco,

J’peux point crier cocorico !

Rien qu’à vir t’n’air misérape,

J’iros…je m’sintiros coupape.

 

D’pis mil neuf chint vingt qu’t’es debout

T’in a bien vu des hommes d’about,

Des mineurs et des galibots,

Et des trieuses…eh bin , té vos..

 

J’n’ira point fêter l’Unesco

J’ peux point crier cocorico !

Rien qu’à vir t’n’air misérape,

J’iros…je m’ sintiros coupape.

 

Quand j’ busie que ch’est tes mineurs

Qui ont connu l’imminse bonheur

D’créer l’ canchon « em’ tiote lampiste »,

Mi, m’ lampe all’ va pus,  mi j’sus triste !

 

Mais, dis-me quo qu’t’as pu faire

Pour subir un sort arbitraire ?

In deux mille quate, un pauf’ bébête

T’as d’jà volé tes belles molettes…

 

Pourquo qu’t’es point dins ch’l’inventaire ?

Tin chevalet d’béton hors-pair,

Tes bâtimints, t’n’invironn’mint…

…J’ peux pas aller à t’n’interr’mint !

 

J’n’ira point fêter l’Unesco,

J’peux point crier cocorico.

Rien qu’à vir t’n’air misérape,

J’iros…je m’ sintiros coupape.

 

Mes gins…ch’est l’pauf’ fosse six d’Haisnes

Qu’i n’ faut point laicher querre sus l’ daine.

Ch’ Bassin i rinte dins l’ Patrimoine…

Mais pour elle…qui ch’est qui témoine ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.