sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

Ein' tartine ed saindoux

 Ein' tartine ed saindoux

J'me rappèle que pour briquet
Em' mère méttot du beurre
D'sus ein' pile ed tartines dréchée
A' y méttot tout sin coeur.


Mais chu qui li plaisot l'plu
Ch'étot d'graisser sin pain ed saindoux
Ein' zic ed poiv', ee d'sé edsu
Li faijotent ein plaisi fou ...


Quand ein' coupe d'heures pu tard
I arvenot l'figure toute noire
I tarfouillot dins s'musette
Cachant du pain d'alouette ...


Meilleux èq' du gatiau
Pu savoureux qu'dé l'brioche
Ech pain du fond dé ch'tro,
Ch'étot pour nous ses gosses ...


Asteur Pa, t'es pu là
Et' musette, res'tra ahoquée
A ein clo, quéque part par là
Ches fosses, al'z ont freumé.


Alors quind ej minge du saindoux
Tout ému, j'arpinse à ti
A cheux aussi qui sont restés dins ch'trou,
Et cheux qui z'y ont ruiné lu vie ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.