sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

La farandole des CHTI’MI

  

1

Paillards et sans chichi 

Vivent les Ch'timis...

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis !

 

Dors min p'tit Quinquin

Min p'tit pouchin

Min gros rojin,

Té m'f'ras du chagrin

Si té n'dors point ch'qu'à d'main

 

Et in n'saura jamais dégotter

Les gars du Nord, les gars du Nord

Et in n'saura jamais dégotter

Les gars du Nord et du Pas d'Calais!

Y font cocus tous les Inglais,

Les gars du Nord, les gars du Nord,

Y font cocus tous les Inglais

Les gars du Nord et du Pas d'Calais !

 

El tièt' ed viau al bout,

Al bout, al bout.

El tièt' ed viau al bout,

Al bout, ch'est pas pour nous!

 

avot eun négresse

Qu'all'mingeot du fu,

All' faigeot des braises,

All' faigeot des braises,

avot eun'négresse

Qu'all'mingeot du fu,

All faigeot des braises

Par et  tro d'sin c..

Tra la la la...la la!

Sur les ro..o..ses !

 

2

Paillards et sans chichi

Vivent les ch'timis,

Paillards et sans chichi

Vivent les ch'timis !

 

Cordéoneux, éi'sus toudis ioveur

Soir et matin èj fais danser Chés gins !

Cordéoneux,éj'sus toudis joyeux

Soir et matin, éj'fais danser Ctés gins !

Ch'est mi, D'ziré,

J'sus né à Moulinville

Je n'me fais jamais d'bil'

Et j'sus toudis bourré

Ch'est mi, D'ziré,

J'bos pas dél'camomill'

Ej' préfèr' les bell's fill's

Et j'sus leu' tiot bradé !

Cordéoneux,éj'sus toudis joyeux

Soir et matin, éj'fais danser Chés gins,

Cordéoneux,éj'sus toudis joyeux

Soir et matin, éj'fais danser Chés gins !

 

Va t’in laver tes gampes

A ch robinet ma tante

Frott'les au savon noir,

Té sauras les ravoir.

In rintrant dins m’ chambe

J'ai rinversé l'pot d'chambe

Y faigeot tell'mint noir

Qu'j'a foncé dins ch'l'armoir

El concierge m'engueule,

J'y fous min poing su's...gueule

All' n'est pas convaincue

J'y fous min pied au c...

 

Cha s'arrose, cha s'arrose

Eun'bonn'chuch',

Cha récauff' les coeurs

Cha s'arrose, cha s'arrose

Bol du g'nièvr'

Et t'aras du bonheur !

 

Ell'a perdu sin patalon

S'quémich' et pi s'combinaison

Tertouss veyott' sin vint'r

Tertouss veyott' sin vint'r

Tertouss veyott' sin vint'r

Et pi sin c.. tout nu !

 

3

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis !

 

Ell's'appel'Franoise

C'est une Lilloise

Ell' parl' drol'ment

Ell'dit mi, pour moi.

Ti, pour toi 

Li, pour lui !

Son accent m'affole

J'vous donn' ma parole

Qu'ell',peut fair'

Tout ce qu'ell' veut d'moi

Avec son Patois !

 

All' a cassé sin parapluie

Tant pis pour elle,

All' a cassé sin parapluie

Tant pis pour lui !

 

Un coup j'ai vu Titine,

Au marché aux pichons

All'acatot d'l'andoull'

Et du maroill'puant

In a crié Voleur !'

Titine all a eu peur,

All'a tell'mint couru

Qu'all a queu sus sin c..

Tra la la la ... la la!

Sur Tes ro..o..ses !

 

 

A vingt chinq ans,

Quand j'ai connu Lodi..e,

Je n'vous 'cach' point

J'l'aimos comm' mes deux yeux

Pour li prouver,

Je m'marios al' brad'rie !

J'comptos fin bien

Avoir un sort' heureux.

Mais, j'n'avos point

Vu tro s' main' ed ménache

Qu'all' artournot

Déjà tout dins m'mason !

Que d'fos qu'j'ai dit

In pinsant au mariache,

Si j'avos su, j'aros resté garchon

Si j!avos su, j'aros resté garchon!

!

In s'mariera jamais nous aut'es

Nous aut'es,in s'mariera jamais

In ira vir el femm' des z'aut'es

Nous aut’es in s'mariera jamais.

 

4

Paillardss et sans chichi

Vivent-les Ch'timis

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis !

 

Avec l'ami Bidasse

On n'se quitt' jamais

Attendu qu'on est

tous deux natifs d'Arras..se

Chef lieu du Pas d'Calais.

On a chacun la sienne

Et les bras ballants

D'vant les monuments

Dans les rues on s'promène,

ça nous fait passer l'temps !

 

Faut se dir'

Qu'on a d'la chance;

Les........................... ots (on met le nom des habitants)

Les ......................... ots

Y a vraiment d'beaux

Coins en France,

Mais ..................... ( on met le nom du patelin)

C'est c'qu'y a d'plus biau !

 

Ah, plaingnez Finnette

All'est dins l'carrette

Y m'lont collé,

Chés capons,chés vauriens

Oins chell'carrett'à quiens !

 

Alleluia

Grand'mère all' s'in va

Dins sin guernier

Attrapper des rats

Ch'est pas pour e..ell,

Ch'est pour sin cat, Alleluia !

 

Quand la mer monte

J'ai honte, j'ai honte

Quand elle descend,

Je l'attends !

A marée basse,

Elle est partie, hélas..se

A marée haute,

Avec un au..au..tre !

 

Et qai gai qai

Et bon bon bon

Le mariach' est gai

Le mariach' est bon

Et gai gai gai

Et bon bon bon

Le mariach'est gai,

Le mariach' est bon!

On n'est pas d'huit jours Marié,

qu'on attrapp' des coups d'balai

Gai, gai; marions-nous,

Mettons-nous dans la misère

Gai gai marions-nous,

Mettons-nous la cord'au cou!

Et gai gai gai

Et bon bon bon

Le mariach'est gai

Le mariach'est bon

Et gai gai gai

Et bon bon bon

Le mariach est gai,

Le mariach est bon !

 

Tout's les femm'y putent

Tout's les femm'y putent

Y a qu'les homm's

Qui sint'tent bon!

Tout's les femm'y puent

Tout's les femm'y putent

Y a qu'les homm's

Qui sint'tent bon !

 

Quand les Inglaises

All' débarqu'nt à Boulonne,

El premièr' coss'

Qu'all'vont vir,

Ché l'Colonne

Avec un grand Napoléon in pierr

Qui moutr 'toujours

Sin c.. à l'Angleterre!

 

5

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis

Paillards et sans chichi,

Vivent les Ch'timis !

 

Non Non Non Non

Qu'Saint Eloi y est point mort

Non non non non

Qu'saint Eloi y est point mort

Car y cant' incor...

Car y cant' incor...

 

 Eun'Chique, Eun'Chique

Ch'est eun'tiot'

Liqiett' ed toubacc'

Qu'in chuch' comm'

Eun' totott' éd vacc !

Eun'chique, eun'chique

Ch'teun'tiot liquette

Ed tou bacc !

 

Tiens, voilà Gégène

V'là Gégèn' qui s'amèn'

In va chucher,

Un p'tit verr'ed cassis-se

Tiens voilà Gégène,

V'là Gégèn' qui s'amèn'

Toudis ...content...

Ch'est un type épatant !

 

Y dit 'Merde"aux qendarmes

Soulot ! soulot !

Y dit "merde"aux gendarmes

Y a chuché comm'un tro tro tro

Y a chuché comm'un tro !

 

Viens donc c'est dimanche

Et il va fair'biau

A P'tit Fort Philippe,

Viens donc prendr' le,car

Et on s'ra bientôt

A P'tit Fort Philippe.

Viens donc fair' trempett'

Et juer dans l'iau,

A P'tit Fort Philippe

Ah quel plaisir De s'offrir du grand air

Au bord de la mer !

 

Là d'ssus mi i'su

Dév'nu plus franc

J'l'imbrassos d'ssus

S'bouc' et.d'ssus s'front

All' s'laichot faire !

Ch'étot m'n'affaire !

J'li di sos 'es'soi r

Nous rirons !

J'te frai minger

Des macarons !

In tirr'ra pour

Des caramels,

Sur eun'candell' !

 

Pour plaire à Mélanie

J'y fr'às tout's les folies!

Chich' Qué j'fros même

Ch'que j'n'a jamais fait

J'y prêtr'o m'quémich'

Pour ell' mouquer sin nez !

Ch'est eun' vraie cannibale

All' n'ming'équ' du maroille

Quand éj' l'imbrass'

In dirot tout l'temps

Qué j'mets,,m'bouc'

Dins l'fromach' puant !

 

6

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis

Paillards et sans chichi

Vivent les Ch'timis !

 

Fait pipi, su'l'gazon

Pour embêter les coccinelles

Fair'pipi, su'l'gazon

Pour embêter les papillons

Pipi, gazon, papillons, coccinelle

Pipi, gazon,coccinel'papillon !

Qu'y sont heureux Chés cats, chés quiens

Qui font pipi dins les ru..es

Qu'y sont heureux, Chés cats, chés quiens

Qui font pipi n'import'du !

 

Quand un chanteur

A bien chanté

Quand un chanteur

A bien chanté

Il faut boir' Il faut boir'

Il faut boir'à sa santé !

I l faut boi.r', i l faut boi r'

Il faut boi.r'à sa  santé !

Dors min p'tit quinquin

Min p'tit pouchin Min gros rogin

Té m'f'ras du chagrin

Si qu'té n'dors point

Ch’ qu’a d 'main !

 

Au r'voir et merci,

Merci, Merci

Tra la la la lère

Tra la la la lère

Au r'voi r et  merci

Merci, merci,

Tra la la la lère

Tra la la la la !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.