sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

LES PRÉDICTIONS DE M'N ARMENA

  

Un armena une prédictions,

Ch'est un macavul' sans leunette,

Ch'est un lapin cuit sans angnons,__

Edes viell's gra'mèr'e sans crochettes.

Et v'la  et V'là !

Les prédictiens de m'n armena.!

 

Au mos d' Janvier i' gèl'ra dru :

Chaque noquère ara s' candéliette.

On aim'ra mieu' un air de fu

Que l' pus biel air de clarinette.

Et v'là ! et V'là

Les prédictions de m'n armena !          (bis)

 

 

Féverier, qu'on appel]' court-mos,

Nous donn'ra quéq' jours de carême.

On verra dins gramint d'indrots

Mainger pu d' lait-battu que d' crème...

Et v'là et v'là

Les prédictions de m'n armena !         (bis)

 

 

Mars ara des fameux gruos,

Aussi je n' crains point d' vous prédire,

Qu'in voyant vos sorlet' à tros,

Tous les cordonniers pouff'ront d' rire...

Et v'là ! et V'là

Les prédictions de m'n armena . (bis)

 

 

Au premier d'Avril, on verra

Des balous courir à l' moutarde.

Et ch'l amus'mint réjouira,

Pindant tout l' mos, pus d'eun' bavarde.

Et v'là ! et v'là                                                        

Les prédictions de m'n armena ! (bis)

 

 

Avecque l' mos d' Mai, arriv'ront

Biell's fleurs, vertes feulle' et rosées,

Alors aussi, des fleurs pouss'ront,

Qui n'ont point b'ioln d'ete arrousées.

Et v'là ! et v'là                                                        

Les prédictions de m'n armena !             (bis)

 

 

Si l' pleuve arrive à l' Saint-Médard,

A Lille, à Paris, comme à Vienne,

l' pleuv'ra quarant' jours pus tard.

A moins qu'avant l' biau temps ne r'vienne:

Et v'là et v'là

Les prédictions de m'n armena' !         (bis)

 

 

Du mos d' Juillet, l' forte caleur

F'ra boir' tisainne et limonnade.

Si l'un s'in trouv' bien, par malheur,

Pus d'un aut' s'in rindra malade.

Et v'là et v'là

Les prédictions de.m'n armena !          (bis)

 

 

L'Août fournira gramint d' blé,

Aussi combien d' gins nous répètent

Qu'on maing'ra du pain bon, marqué...

Si les grand marchands d' grains !'. permettent.,

Et v'là ! et v'là

Les prédictions de, m'n armena.!         (bis)

 

 

Tout Septembre nous apport'ra

Bien d' l'agrémint; vous povez m' croire,

Puisque dins ch' mos, chacun goût'ra

Les plaisirs qu' peut donner la Foire

Et v'là et v'là

Les prédictions de m'n armena !         (bis)

 

 

In Octobre arriv'ra, mes gins.

L' fiét' Saint-Crépin, I' temps des marées ;

Les cordonniers maing'ront d's hérings.

Avec des  bonn's gross's couq's chucrées...

Et v'là ! et v'là

Les prédictions -de,m'n armena !        (bis)

 

 

Novembre est un mos bien fameux,

Mais qui, malheureus'mint, nous ruine,

Aussi vous verrez d's amoureux

S' brouiller pou' l' fiéte d' Sainte-Cath'rine...

Et v'là ! et v'là                                          

Les prédictions de m'n armena ! (bis)

 

 

In Décembre, l' Petit-Jesus,

A vos p'tits garchons, vos p'tit's filles,

Si vous dépinsez quéq's écus,

Apport'ra gramint d' gross's coquilles.

Et v'là et v'là           

La prédictions de m'n armena       (bi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.