sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

L'maronne de m'belle-mère ou ch'cueuilleu d'pronnes

  L'aute jour pour ramasser mes pronnes

J'a pris dins l'armoire inne maronne

Après avoir chés gambes fich'lées

J'a comminché à ramasser

 

Ch'étot vraimint très rigolo

Ej'n'a bien mis chinquante kilos

J'étos même très fier de m'n'affaire

In aurot cru inne montgolfière !

 

In grand chef èd la Jamaïque

M'a dit : "Missieu c'est magnifique"

J'acate in million d'chés trucs-là

Pour ramasser mes ananas"

 

Chés chinoises, tartoutes, ont d'mandé

D'u qu'chà s'trouvot el'Pas-de-Calais

Car pour porter leus jonnes sus l'dos

In plantant l'riz, ch'jus là'tot biau !

 

Mi j'cros qu'ch'in fameux filon

Pour el'minisse éd'l'exportation

I pourra m'dire in rute merci

Jé l'i a couvert sin défici !

 

Mais v'là l'diminche : oh queue affaire !

Quand déboula m'charmante belle-mère

Cachant après s'mignonne affaire

Pour s'arnouv'ler avant d'printe l'air

 

Et la morale de cette histoire

Ch'est qu'pour ramasser pommes et poires

Il faut à tout prix inne belle-mère

Qui seuche nantie d'in ...... gros derrière ! !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.