sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

l'silicosé

 sur ch'querpion i s'in va ployé in deux 

i sufoque comme eune vielle locomotife 
à s'n'ache i a bin du ma à devenir viux 
mais l' silicosse ne l' laiche pus vife 

y voudros core aller au carbon 
mais y a bétôt pus ed'poumon 
alors y traine s'vielle carcasse 
duchemint in trainant ses godasses 

i s'forche au moins eune fos par jour 
à s'promener dins sin vieux coron 
à essayer incore d'un faire l'tour 
vire des gins pis rintrer a s'maison 

ch'vint y souffèle dins chés rues 
chés gins arserr'tent leux pardessus 
l'air y est ed'pus in pus frais 
in sint qu'l'hiver y va arriver 

dins chés gulots les feulles mortes 
vol'tent in tournant d'vant chés portes 
ch'ciel y est querqué ed'nuaches gris 
ch'bieau temps d'l'été y est bin fini 

bétôt ch'arsera noel,neiche et verglas 
ch'temps y passe ed'pus in pus vite 
surtout ed'puis qu'alle est pus là 
i l'avos si querre s'fosse du huit 

eune fos qu'l'automne sera passée 
i n'a core au moins pour eune année 
pour chés feulles pour chés silicosés 
ch'est l'saison pour duchemint s'in aller

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.