sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

récit naïf d'une jeune dentellière

  

Te v'là tout surpris Mathurine,

De m'vir un air aussi contint.

Ah ! va, si j'ai l'bonheur su' l'mine,

Sos bien sur' que ch' n'est point pou' rien.

J'ai mes raisons, j'm'in vas t'les dire.

Malgré l'amitié qui t'as pour mi,

J'pariros qu'chan'te ira point rire,

T'aim'rot mieux ch'bonheur là pour ti. (bis)

 

Hier, je m' pourmeno' à l' ducasse.

Avec PATRICE m'n amoureux.

Il avo' un air tout cocasse ;

I' n' me parlot qu'avec ses yeux !

« Quoi-ch' que vous avez donc, Patrice ?

Que j' dis, vous n'êt's point d' bonne humeur ? »

Si, qu'i' m' répond, chin qui m' défrisse,

Ch'est qu' j'oss' point déblouquer min cœur! (bis)

Eh quoi jeune homm', ch'est-i' possible

D'avoir peur d'eun' jeun' fill' comm' mi !

J' pinsos qu' quand on étot sinsible,

On n'étot point moins dégourdi !

J' veux qu' tout à ch't heur' vo' coeur s' déblouque,

Dit's chin qu' vous pinsez, vite et dru...

N'aiez point peur, malgré m' grand' bouque,

Je n' vous aval'rai point tout cru !            (bis)

Intindant cha, min biau Patrice

Vient tout rouch' comm' du vermillon,

II m' paie eun' kœuche d' pain-n-épice,

Et m' conduit derrière un hayon.

Là, serrant mes mains dins les siennes,

Il m' dit chés mots, tout en trannant

« Croyez-m' si vous volez, Cath'leine,

J'ai pus d'amour qu'un éléphant ! » (bis)

 

 

« Quand j' sus tout près d' vous, si j' vous r'louque,

Min sang boû', et puis... j' viens tout frod,

J' sins min pauv' cœur qui fait "doua' douque "

Comme l' queu' de l' cloq' du BEFFRO !

Ch'l amour, qui fait que j' pousse m' plainte,

M'a r'tiré jusqu'à l'appétit,

Et chaq' nuit, tell'mint qu'il m' tourminte,

Pus d'un' fos j' bourle in bas d' min lit. » (bis)

«  Allez, que j' dis, mi ch'est tout d' même

Tout d' puis qu' l'amour m'a dins ses graux,

J' peux dir' qu' j' fai' eun' drôl' de femme,

Quand tout l' monde est g'lé, mi j' su' d' caud ;

Si j' pince à vous, min cœur se r'serre,

J' perds l'esprit comme un huberlu...

L'aut' jour, j'ai poivré l' soup' de m' mère

Avec eun' demi-onch' de s'nu. » (bis)

« N'y-a pu' à dire, i' faut, Patrice,

Trouver un bon r'mède à no' ma.

Mi, min chagrin m' donne l' gaonnisse,

Et vous, vous v'nez sec comme un cat.

Si, comme on l' raconte, l' mariache

Sert d'émouquette' à les amours,

Mettons-nous bien vite in ménache,

Et ch' fu s'éteindra dins quéq's jours. » (bis)

 

 

Tout cha conv'nu, Patrie' m'imbrasse !,..

Mais, tout près d' nous, j'intinds qu'on rit !...

De m'n amoureux, je m' débarrasse...

In marchant, j' l'intraîne avec mi ! –

Acoute, et te jug'ras de m' peine

Plaché derrièr' nou', un farceux

Avot cousu min jupon d' laine,                      

Avé' l' capot' de m'n amoureux. (bis)

 

 

Mais ch' désagrémint, te peux m' croire,

N'impêch' point min cœur d'êt' joyeux ;

Nous s'allons marier à la foire,

N'est-ch' point chin qu'on peut d'sirer d' mieux !

Quand on est vieil' fille, on s' chagrine

A r'gretter l' temps qu'on a perdu...

Putôt que d' rach'mer Saint'-Cath'eine,   

J'aros consolé un bochu ! (bis)

 

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.