sur ce blog:VILLE LENS ,LES MINES62/59:RCL se trouve les anciennes photo de lens etant enfant de lens et les photo des fosses et travail de mon pere qui etai mineur:FIER DE CETTE VILLE ET METIER DE MON PERE,toute les photo ont étaient pris sur image et DARK-NET image: j ai mis le logo RED TIGERS au quel je suis menbre pour proteger mes photos,

Share this

social

lundi 4 mars 2024

Réverie d'un Chtimi

 Un bio matin fort co

A ch’terasse d’café
In chtimi buvot in d’mi
T’nant d’in s’main eun bone bière eud chti
L’aut’main sus s’minton,
Longuemint y ravisot
L’ojeau su tôt.

Douchemint l’ojeau passot su l’nochère
Qui berloquot, car y pouvot tcherre
Et pourtin y cantot
Tout contin y fretillot.

L’chtimi pensot alors tut haut :
« Ha ! qu’j’voudro ête t’ojeau »
Car j’volro toudis plus haut
Pour vir grinmint ch’est gins et l’monde d’en haut
J’touch’ro eud min r’gard eud mineur eud fond
Chocun’des biautés eud ch’monde… 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.